zondag 29 april 2018

I feel like i've known you for ages

Hallo allemaal,

Gisteren ging ik met de schets en color challenge van MFT aan de slag. Ik draaide de schets 180 graden zodat de vulkaan als de "punt" dient. 

Gebruikte Producten: Delightful Dinosaurs stans en stempel, die-namics stitched snow drifts, die-namics grassy fields, die-namics beach scene builder. die-namics volcano, die-namics blueprint 15, stencil mini cloud edges, interactive labels stempel, slider elements, distress inkt. 


Met de scene builder maakte ik eerst het water en het zand, het water is met distress inkt gemaakt en het zand is kraftpapier. Ik maakte daarna de berg en de vulkaan uit cardstock.  Ik stempelde de dinosaurussen en kleurde ze in met Copic Markers en stanste ze uit. Omdat ik het niet helemaal kon vinden wat ik had. Stanste ik het gras uit groen cardstock om het te "breken".


Ik stempelde de tekst en plakte dit alles aan elkaar. Uit Neenah papier stanste ik de vlammen en kleurde deze in met mijn Copic Markers. Ik plakte ze op elkaar. Uit wit cardstock stanste ik de rechthoek van blueprint 15 en bewerkte dit met het wolken stencil. Uit het zelfde cardstock stanste ik het rookwolkje en de labeltab. Ik maakte een opening in het wolken stencil precies achter de berg. Ik plakte op het label een silder element en plakte er de vlammen op. Alles plakte ik met 3-d tape vast zodat het label kan bewegen. Ik plakte als laatste de dinosaurussen op.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge
My Favorite Things - Color Challenge
Craftliners - Orange inspired

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer leuk bij elkaar bedacht Marieke! Die tekst maakt het helemaal af. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Marieke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is dit! Die dino is zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaart is dit! Die 'echt' werkende vulkaan is fantastisch!! Topkaart!

    BeantwoordenVerwijderen