zaterdag 17 juni 2017

The Sketchy Challenge - a Sketch challenge.

Hallo allemaal,

Een paar weken terug werd ik door Cordine gevraagd of ik deel wilde uitmaken van het designteam van The Sketchy Challenge ik heb daar even over nagedacht omdat ik het ergens wel lekker vindt dat ik mag "freelancen", nu gaat het om een kaartje in de maand en dacht ik dat lukt me nog wel.

A few weeks back Cordine asked me, if i wanted to join The sketchy Challenge designteam, i had to think about it because i like the fact that i can make stuff when ever i want, but because it is only one card a month i tought it would be fine if i would commit to it.



De basis is een witte vierkante kaart van 14,5 x 14,5 daarop wit cardstock van 14,1 x 14,1 met daarop desingpapier van 13,7 x 13,7, Maja Design - Sofiero. Twee keer een rechthoek van 5 x 11,7 met daarop designpapier 4,6 x 11,3 en een rechthoek van 5 x 12,7 met daarop designpapier 4,6 x 12,3 van beide heb ik de hoeken afgerond met een cornerchomper. Links mijn wel bekende bloementoef met daar tussen wat groene blaadjes (COL 1393 en CR1358).



Ik heb gebruik gemaakt van een van de hondjes van de set Totally Paw-some van Kraftin Kimmie. Deze gestempeld met Memento Desert Sand en ingekleurd op basis van de No Lines techniek ten slotte uitgeknipt. De ovale stans van Noor! Design gestanst en de binnenkant overgenomen op stempel papier. Nogmaals het hondje gestempeld en daarom roze distress inkt aangebracht en vervolgens het gekleurde hondje erop geplakt. De tekstwolk en tekst horen bij de stempelset en heb ik gestempeld in het zwart en uitgeknipt. Als laatste het strikje gestempeld en gepaperpieced bewerkt met een parel en een copic marker.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Kraftin kimmie: Wonderful Wednesday
Addicited to stamps: Flowers
Fussy and Fancy: Pamper your pets
Craft Addiction challenge: Bloemen, bloemen en nog meer bloemen.
Creative Inspiration challenge: Our furry / feathered friends.
Let's Craft and Create: Girls, girls , girls
AnMa creatief: Rozen.
Inky Chicks: three pattern papers.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marieke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Rustig en lief. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awe what a sweet image and your coloring is beautiful! Love your design! Thanks so much for playing in our Fussy and Fancy Challenge! Please come back again soon!

    Darlene
    Fussy and Fancy Girl
    FUSSY AND FANCY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je designerschap. Prachtig kaartje, alles past perfect bij elkaar en wat een schattig hondje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh that;a so very cute, love the papers and embellies you picked! Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my this card is adorable! Love the way you colored the dog. Just precious.
    Thanks for joining us at Addicted to Stamps
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. Pretty papers and such a cute image. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen