zondag 22 januari 2017

50 Jaar getrouwd.

Hallo allemaal,

Jeetje de bestellingen blijven maar binnenstromen, wel fijn! En ik vindt het heerlijk wanneer mensen zeggen ach doe maar wat jij zelf wilt ik vertrouw erop dat jij het wel goed doet. Kan ik zelf doen wat ik wil, natuurlijk vraag ik wel even wat voor "mensen" dat het zijn zodat ik daar mijn kaart wel op af kan stemmen. Vandaag dus weer een kaart die ik maakte op bestelling.


De basis is een enkele witte kaart die ik heb geknipt met de shape art mal van Dutch Doobadoo (470.713.123). Een maat kleiner uit designpapier (6011/0305) van Noor Design. Uit hetzelfde blok twee keer een vierkant van 11 x 11 met daaronder wit cardstock van 11,4 x 11,4. In het midden de vierkante stans (6002/0360) van Noor gestanst en daarop een plaatje uit een paper en pictures just married (6011/0071). Al het papier bewerkt met distress inkt. 


De doily stans (6002/0478) van Noor gestanst uit wit cardstock en bewerkt met distress inkt. Op de hoek mijn wel bekende bloementoef. De tickets (6003/0063) gestanst uit wit stempelpapier en daar de tekst Proficiat en Getrouwd (6410/0410) op gestempeld.


De tekst "jaar" is uit een stempelset van Els Brigé. Ten slotte ook nog de "50" (6002/0138) gestanst en ook hier een bloementoef geplakt. Over de lengte van de kaart een stuk kant met parels.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Knutsels en Kadootjes: Van vintage tot Shabby Chic.
AnMa creatief: Gebruik steentjes (parels)
HobbyVision: Bingo (lint, parels,dies).
Noor design weekend challenge: Maak een kaart in het paars.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo een opdrachtjes mag maken Marieke...ook dit is weer een echte beauty...met prachtige accentjes erop...

    groeten Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !! En altijd leuk als je opdrachten binnen krijgt..

    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke
    Wat een schitterende kaart heel romantisch en je kant is zo mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart! Die heeft vast een ereplaats gekregen!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen