zaterdag 3 december 2016

Bugaboo - Christmas Chaos day 1

Hallo allemaal,

Vandaag start op het Catch the bug blog de Christmas Chaos Challenge, weer een hele week lang allemaal leuke challenge's. Doen jullie weer gezellig mee?

Vandaag luidt de opdracht: All that Sparkles!



Ik heb de stempel Scene it - Angels Believe uitgeprint en ingekleurd met copics. Daarna de vleugels en de sterren voorzien van glitterlijm. Alles los geknipt en op een vierkant van 9,5 x 9,5 wolken gemaakt met distress inkt en een stencil. Vervolgens alle losse delen opgeplakt met 3-d tape. Het geheel op een dubbele kaart geplakt van 10 x 10.

Een jaar geleden werd ik gevraagd deel te nemen aan het designteam van Bugaboo wat was (en ben ik nog steeds) ik vereerd! We zijn inmiddels een jaar verder en ik heb besloten om er per januari mee te stoppen. Omdat ik het ook wel weer eens lekker vindt om gewoon van alles te kunnen maken zonder dat ik overal deadlines heb.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

2 opmerkingen: