zaterdag 5 maart 2016

Bugaboo Saturday Challenge - Anything Goes.

Hoi Allemaal,

Vandaag is het weer zaterdag en dat betekend dat er weer een challenge van start gaat op het Catch the Bug blog. Het is de eerste van de maand dus dat betekend dat we een super makkelijk thema hebben namelijk Anything goes / alles mag. Doen jullie weer gezellig mee? Ik heb als inspiratie voor jullie een shakercard gemaakt.



De basis is een witte vierkante kaart van 13,5 x 13,5 daarop groen designpapier van 12, 5 x 12,5. Ik heb op een corronspondentie kaartje van de Hema de tekst geprint en daarna uitgesneden tot een vierkant van 10,5 x 10,5. In het midden een rechthoek gemaakt van 9 x 9,5. Hiervoor heb ik transparant sheet gedaan. Vervolgens de randen voorzien van dubbelzijdig tape. Onder de shaker zelf de achtergrond gemaakt met distress inkt en de wolkjes erop geplakt van Joy! crafts. 



De shaker heb ik gevuld met doorzichtige en groene sequins ook heb ik er een aantal bloemen inzitten. Deze bloemen heb ik uit de schildpad gehaald en vermenigvuldigd uitgeprint. Ik heb de digi stempel genaamd: Turtles flower uitgeprint en ingekleurd met copics. Daarna op een wit randje na uitgeknipt en met 3-d dots op de kaart geplakt.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: Choux Choux: St patrick's day or greens. Seize the Birthday: Anything Goes. Marker Pop Challenge: Anything goes. Little Miss Muffet: Anything Goes. Brown Sugar Challenge: Cute and Cuddley. Crafting with friends: Anything Goes. Creative Knockout Challenge: Flower Power. Through The Purple Haze: Make a scene. Crafting From the Heart: Anything Goes. Hobbyvision: Verjaardag.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk turtle!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the turtle scene.... Thanks for joining Brown Sugar challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf kaartje Marieke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    heel leuk gedaan.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief schudkaartje Marieke! De tekst is er ook weer zo leuk bij bedacht :) Wat vervelend dat het solliciteren tot nog toe geen nieuwe baan heeft opgeleverd :( Wel heel goed dat je jouw vakantiedagen nog had opgenomen anders werd en de dagen heel hard belast door de belasting! Solliciteren is inderdaad een full-time baan. Daar vergissen mensen zich nog vaak in. Ik hoop dat je snel een passende baan zal vinden en ik hoop dat je wel een WW-uitkering hebt aangevraagd maar dat zal je wel hebben gedaan denk ik ;)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic shaker card and love the image used. Thankyou for sharing with us at Crafting From The Heart. Hugs ValeryAnne D.T.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk gedaan.. ineens veel schudkaartjes in mijn bloglijst.. leuk! fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke schudkaart, lief met die bloemetjes in het schudgedeelte. De schildpad met bijpassende tekst is echt heel leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi dit shakerkaartje Marieke...wat een schattig schildpadje erop...en alles ook zo mooi afgewerkt.

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohw... En deze ik ook al zó gaaf.
    Het shaker gedeelte geeft altijd wel een verrassend effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So cute - what a beautiful background you created. And what a sweet turtle! So happy you linked to my St. Pat's/Green challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is such a cute card!! Thanks for playing along with Little Miss Muffet Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love it! So cute and love that sentiment!! Adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart. je achtergrond is ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So sweet card and beautiful coloring Marieke!Thanks for playing along with Little Miss Muffet Challenges. Tina

    BeantwoordenVerwijderen