zaterdag 18 juli 2015

Gered!

Hoi allemaal,

Dit is echt het laatste bericht van mij vandaag ;). Ik was de uitdaging aangegaan en heb het gered. Zeven kaarten in 21 uur... Natuurlijk heb ik heerlijk geslapen, zodat ik vandaag de laatste twee kaarten af kon maken voor de challenge. Hihi mijn vriend verklaarde me voor gek, dat ik kerstkaarten aan het maken ben terwijl het buiten zo ontzettend warm is! Maar gelukkig stond er een heerlijk windje en kon ik het goed hebben op mijn zolderkamertje.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Catch the Bug; Bingo (Bugaboo image, Snowflake, sparkley). Sketch saturday; Sketch. Simon says monday Challenge; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. Crafting From the heart; Anything Goes.



De basis is een witte rechthoekige kaart van 10,5 x 14,5. Daarop rood cardstock gemat van 10,3 x 14,3 en daarop designpapier van 10,1 x 14,1. Ik heb een digi stempel gebruikt van Bugaboo genaamd; Winter penguin trio. Ingekleurd met Copics en daarna uitgestanst met een MFT stans. Gemat op rood en wit cardstock. Links bovenin een houten sneeuwvlok met er op een blauwe glitter parel. Ik heb de tekst gestempeld met zwarte inkt en daarna gemat op rood cardstock. Vervolgens twee brads gedaan en er jutte lint doorheen gehaald. Op de O een blauwe glitterparel.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Catch the bug; Theme - Jingle all the way. Incy Wincy design; Doodle what? (doodled the strain with lights). Sweet Stampin Challenge; No designpapers. Christmas Sweet Stampin Challenge; Reindeer, 



De basis is een rode vierkante kaart van 12,5 x 12,5. Ik heb een digi stempel gebruikt van Bugaboo genaamd; Kidz reindeer. Vervolgens heb ik de lijn met lichtjes getekend met een fineliner van copics, De Stempel gestempeld van Noor! design. En als laatste alles ingekleurd met Copics. Baalde een beetje want de inkt loopt om een of andere vage reden uit... Dus voorzichtig gekleurd maar kon het niet voorkomen dat er wat zwarte vlekjes op kwamen.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs,
Marieke

18 opmerkingen:

  1. Lovely christmas card. The image you have used is so cute. Thank you for joining us at Crafting from the Heart. Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pinguïns zijn ook leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een heleboel GAVE kaartjes gemaakt Marieke....jij ging echt als een speer en het is je gelukt om er 7 in 21 uur tijd te maken....knap werk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Two gorgeous cards and so beautifully coloured but I particularly love the penguins, they are adorable! Thank you so much for sharing your project and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn allemaal super mooie kaarten Marieke! You did it in 21 hours :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Wat goed 7 kaarten in 21 uur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihiii, ik moet je vriend stiekem wel een beetje gelijk geven. En dan niet zo zeer met het feit dat je kerstkaartjes gaat maken als het hoog zomer is, maar meer dat je maar liefst 7 kaartjes binnen 21 uur hebt gemaakt. Het is wel een hele prestatie zeg. En ze zijn ook nog eens super leuk geworden.
    Thumbs up!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such sweet holiday cards. Thanks so much for choosing the Sketch Saturday layout for your design. Good luck on your entry. Take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sooo Marieke, jij bent goed op dreef zeg!
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig, je kerstkaartjes!
    En zo heb je al meteen een lekker voorraadje hè

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart! Zeg, amai, 7 kaarten in 21u. Dat krijg ik nooit voor elkaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful Christmas Cards! I love the penguins!!! Thank you for joining us at Sister Act Card Challenge, good luck!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both your cards are so adorable! Thanks for joining in our CIJ challenge at Catch The Bug!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are FABULOUS! I just love the little reindeer with the extra lights and your penguins are simple but adorable!
    Thank you so much for playing along with our Christmas in July challenges. We hope you join us for our new challenges this week - promise we won't be short on inspiration!
    Hugs & Happy Days!
    Min - Asst. DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gezellige set kerstkaartjes; zoveel kaartjes krijg ik niet voor elkaar hoor in zo'n korte tijd. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Two great festive cards Marike, lovely designs
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous, gorgeous cards and I especially love the little one with the reindeer hat. Fab colouring too.
    Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin' and I hope you'll be back again.
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen