maandag 10 november 2014

Sneeuwman

Hoi Allemaal,

Zaterdag heb ik de stempel gekleurd om er vervolgens zondag een kaart mee te maken, viel dit echter even tegen, ik kon niet de juiste kleurcombo gevonden krijgen waardoor ik maar niet tevreden werd. Vandaag even naar de markt geweest om wat lint te halen en ja hoor nu ben ik wel tevreden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Kaartjes Inspiratie Challenge; Kerst in niet traditionele kleuren. Scrapbook Stamp Society; Anything Goes. Scribble and Scrap; Anything Goes.Winter Wonderland; Frosty the Snowman. Completly Christmas; Anything goes + With a twist let's see some bleu. Crafty Little Fairies; Not a Square. Paper Creator's; Anything Goes. Crafty cardmaker and More; Touch of a Charm. Kraftin Kimmie; Wonderfull Wednesday. Whimsy Stamps; Use two or more images.



Het is een enkele kaart. Ik heb van designpapier (een oude lijn van Bo Bunny) de één na grootste maat (13 x 13) van de Dutch Doobadoo shape art mal geknipt voordat ik dit deed heb ik er wit cardstock achter geplakt zodat de kaart steviger werd. Daarna heb ik van designpapier een maat kleiner geknipt (12 x 12). Ik heb beide randen bewerkt met distress inkt. Links en rechts heb ik de sterrenrand van Joy! Crafts gestanst en ge-embost en daarna bewerkt met blauwe inkt een stukje afgeknipt en onder het grijze designpapier geplakt. Van Wit cardstock twee keer de kleinste maat wolkjes (Joy! Crafts) gestanst en de randjes bewerkt met licht blauwe inkt.



Een blauwe strik met daarop een wit strikje met daaraan een Charm van Marianne Design. Ik heb de stempel gestempeld met blauwe inkt en versamark watermerk inkt en vervolgens met clear embossing poeder het geheel geheat embost. Als laatste uitgeponst met een scallop pons.



Rechts van wit cardstock het boompje gestanst van Marianne Design en daarop kleine lichtblauwe plakparels boven op een sterretje.



Ik heb een digi stempel van Tiddly Inks gebruikt genaamd; Winter Wryn and extra Snowman. Ik heb de afbeelding gekleurd met mijn Copics. Zelf de achtergrond gemaakt door een stans van het kleinste wolkje te gebruiken. De afbeelding uitgestanst met een ovale mal en bewerkt met distress inkt. Ik heb een stans van Wild rose studio gestanst in het wit en ook bewerkt met distress inkt.

Met dit kaartje doe ik mee met de volgende challenge's; Kaartjes Inspiratie Challenge; Challenge # 46. Scrapbook Stamp Society; Challenge # 54. Scribble and Scrap; Challenge # 31. Winter Wonderland; Frosty the Snowman. Completly Christmas; Challenge # 37. Crafty Little Faries; November Challenge. Paper Creator's; Challenge # 32. Crafty Cardmakers and More; Challenge # 127. Kraftin'Kimmie; Wonderfull Wedsnesday. Whimsy Stamps; Challenge # 77.

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve berichtjes! Fijne dag verder.

Liefs,
Marieke

25 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer helemaal super Marieke!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Marieke!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat heb je prachtige kleuren gebruikt voor je kaart met sneeuwpop.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marieke je hebt een hele mooie kaart gemaakt.

    gr karin en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marieke. :) Echt mooi.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapbook Stamp Society

    PS leuk dat je volger bij mij geworden ben... ik heb me ook bij jou als volger aangemeld :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful design, lovely colour and a sweet image, gorgeous!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An Adorable card - love your colours. Thanks for sharing it with us at Scribble and Scrap xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Supermooi kaartje. Leuk dat je meedoet met KIC en veel suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow! Het is weer een prachtkaartje geworden! Die kleurtjes zijn zo mooi!!! En de glitters zijn een heel mooi detail!
    Bedankt om mee te doen aan onze Wonderful Wednesday bij Kraftin' Kimmie Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marieke wat een geweldig kerstkaart. Wat een heel mooi afdrukje! Mooie kleuren en heel erg leuk gemaakt. Mooie details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful festive card. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers and More. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so pretty - love the cool, wintery colours.

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat n schatje! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superb card, pretty !
    Thanks for playing with us at the Paper Creator's challenge !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A stunning card - so many beautiful details! Thanks for sharing your creation with us at Winter Wonderland - good luck!
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a beautiful card!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow schitterend! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card and dtail.
    Thanks for sharing at Crafty Cardmakers.
    Hugs Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning card...fab embellishing and image. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marieke!

    Mooi kaartje heb je gemaakt!

    Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautiful card! I love it! Thanks for sharing at Scrapbook Stamp Society! Hope to see you again next time! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a fabulous card, such a wonderful design.
    Thank you for joining us at Paper Creator for our Anything Goes Challenge.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat jij ook gastdesigner mag zijn. Ik kwam even bij je blog langs en zie dat je mooie kaarten maak. Dus..ik ga je volgen. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Awww...so cute!
    Thanks for playing at the Crafty Little Fairies Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen