zondag 3 augustus 2014

Rozetten

Hoi allemaal,

Lekker aan het knutselen terwijl vriendlief buiten bezig is ga hem na deze post toch maar even helpen denk ik...

Een kaartje gemaakt voor het Crazy for CAS blog, daar hadden ze een inspiratiefoto. Ik had eigenlijk meteen een idee dus maar meteen aan de slag gegaan. Ook wil ik de kaart mee laten doen bij Simon Says; Anything Goes. Sister Act Card Challenge; Anything goes.

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een rechthoekige witte dubbele basiskaart van 10 x 20. Daarop heb ik grijs cardstock gemat van 6,5 x 19,5. Ik heb met drie verschillende kleuren cardstock drie rozetten gemaakt. Op de rozetten een plakparel.



Onderop de kaart heb ik Thank you (very very much) Marianne Design, gestempeld met zwarte inkt.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de challenges; Crazy For Cas; Challenge #50 Inspiration Picture. Simon Says; Anything goes. Sister Act Card; Challenge # 68.

Liefs, Marieke

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Marieke.
    Ik vind hem echt geweldig!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your rosettes.

    Thank you for joining us at Simon Says Wednesday Challenge this week.

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het maken van rozetten toch zo'n tijdrovend werkje he, en helemaal niet leuk. Jij hebt er hier gewoon drie op een kaart zitten! Heel mooi! Leuke interpretatie van de inspiratiefoto. Gezellig dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love those rosettes! And the colors are amazing together. :) Thanks for joining us over at Sister Act. -Alycia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg gaaf gedaan!! Leuk dat je meedoet met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen