zondag 3 augustus 2014

Bowtie

Hoi Allemaal,

Vandaag een Clean and simple kaartje, voor het eerst denk ik dat het een echte mannenkaart geworden is.

Met de kaart wil ik graag met de volgende challenges meedoen; Curtain Call; Bowtie. Simon Says; Anything goes en My Mums Craft Shop; Cas. Loves Rubberstamps; Buttons&Bows

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een zwarte rechthoekige basiskaart van 10 x 15. Daarop heb ik wit cardstock dit heb ik van boven naar beneden schuin af gesneden zodat het op een smoking lijkt. In het midden heb ik vijf rillijnen geplaatst zodat het op een blouse lijkt. Drie grijs/zwarte parels voor een knopeneffect. Ik heb van grijs cardstock een strik geknipt en daarop een zwarte knoop met wit garen en kruislings er door heen. Ik heb de strik met 3-d tape op de kaart geplakt.



Ik heb een zwart stuk papier van 10 x 3 met daarop wit cardstock van 9,5 x 2,5. Daarop met zwarte inkt congratulations gestempeld van Marianne Design. Links en rechts een zwarte plakparel. Aan de binnenkant van de kaart een stukje wit cardstock zodat je er binnenin nog wat op kunt schrijven.




Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges; Curtain call; Bowtie. Simon Says; Anything Goes. My Mum's Craft Shop; Challenge 20 - Clean & Simple. Loves Rubberstamps; Challenge #114 Buttons&Bows.

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Great CAS card...and such a fun shape! Thank you so much for playing along with us in the Anything Goes Challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handsome and clever card! Thanks for joining us at Curtain Call!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous card. I love how you have used the bow and the buttons in your design. Great job. Thank you for joining us over at Loves Rubberstamps. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh that is so adorable, I love the fabulous design. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marieke this is so fun and distinguished. Thank you so much for sharing with us the Curtain Call!

    BeantwoordenVerwijderen