zaterdag 12 juli 2014

Blauw wit

Hoi Allemaal,

Gisterenavond nog een kaartje afgemaakt zodat ik het vandaag op de blog kon zetten, kon gisterenavond laat geen mooie foto's meer maken.

Ik wil met deze kaart gaan mee doen met de volgende challenges; Magnolia-Licious Challenge blog, hun challenge Christmas in July. Winter Wonderland Challenge Blog, hun opdracht Three of Three, ik heb gekozen voor drie plakparels, drie bloemen, drie roosjes. Scrapbook Stamp Society, Anything Goes + option use Pearls and or Rhinestones. Cute Card Thursday, Pretty Papers. Christmas Cards All year Round, hun opdracht non traditional Colours.

Dit is mijn kaartje geworden:



Het is een witte basiskaart van 15 x 15. Een stuk blauw cardstock van 14,5 x 14,5. Daarboven op een stuk designpapier van 14,3 x 14,3. In het midden heb ik een stuk designpapier van 5 x 14,3. Daaronder heb ik twee keer een randpons sterren gebruikt. Dit heb ik bewerkt met distress inkt Vintage photo
















Rechts heb ik licht blauw lint met een strik. Onder de strik een ster gestanst. Op de strik een roosje. Rechts boven drie plakparels. Ik heb met met versamark watermerk inkt een stempel van Marianne Design gestempeld en daarna de bijbehorende stans gebruikt.



Rechtsonder heb ik een bloementoef. Daaronder in wit cardstock twee keer de veren gestanst van Noor! Design. Ook de vintage floral is van Noor! Design. Daarnaast heb ik twee parelspelden erbij gedaan. Ik heb de veren bewerkt met vintage photo.



Ik heb een digi stempel van WeeStamps genaamd Berry. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met reukloze terpentine en doezelaars. Ik heb haar oorwarmers en bont aan haar laarsjes bewerkt met glitterlijm. Ik heb de afbeelding uitgeknipt. Daarvoor heb ik de Dutch doobadoo shape art mal gebruikt. Deze heb ik ook gebruikt voor het blauwe cardstock en het design papier. Alle drie verwerkt met een papier distresser en daarna bewerkt met vintage photo inkt.

Ik wil met deze kaart graag meedoen met de volgende challenge's; Magnolia-Licious challenge Blog; Christmas in July. Winter Wonderland challenge blog; Three of Three. Scrapbook Stamp Society; Challenge #45 Anything Goes + Option use Pearls and or Rhinestones. Cute Card Thursday; Challenge 329 - Pretty Papers. Christmas Cards All Year Round; July Challenge

Liefs, Marieke




1 opmerking:

  1. Hi Marieke wat een mooie kaart heb je gemaakt en zi lief.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen